Welcome to IDI Electronica!!!



Welcome!!! IDI Electronica is a blog for my personal projects and articles to help electronics enthusiasts like me.

Bienvenidos!!! IDI Electronica es un blog con mis proyectos personales y artículos con el fin de ayudar a entusiastas de la electrónica como yo.

Tuesday, March 15, 2016

10,000 view / 10 000 visitas

This month, the blog passed the 10,000 views. I want to thank you all for visiting IDI Electronica, especially those who comment on the posts or message me with questions since you keep the blog alive.

-Sergio



Este mes superamos las 10 mil visitas. Quiero agradecerles por el apoyo, especialmente a aquellos que dejan comentarios en los artículos o me mandan mensajes privados, ya que ustedes son los que mantienen vivo al blog.

-Sergio

No comments:

Post a Comment